Dumlechips

Nu var det dags för mig att testa att göra dessa populära chips. Smidigt som bara den att göra. Jag tyckte att de var godast när de fortfarande var lite ljumna så jag rekommenderar inte att man gör massa på en gång. I och med att de är så smidiga att göra så tycker jag att man endast ska göra en plåt. På en plåt får det bara plats 9 st i och med att de flyter ut. 

Ingredienser:
9 st dumlekolor

Gör så här:
Placera ut dumlekolorna på en plåt med bakplåtspapper. 
Ställ in i ugnen i ca 5 min på 180 grader. 
Tänk på att hålla koll hela tiden så att de inte bränns.
De ska inte få någon färg alls. 




1 Clara Edvinsson skriven

Åh så gott det ser ut! Måste testa!

Svar: Ja gör det! Så smidigt och gott :)
Jossans Mat

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: