Ny tacokrydda - Helt utan tillsatser, e-ämnen och salt

Idag är det fredag och det innebär för många att det är TACOFREDAG! Det är mysigt att samlas vid bordet med nära och kära och äta tacos. Bland mina vänner har det blivit en form av ett "måste" när vi ses. Vi alla gillar tacos så mycket. 

Jag har testat en nyhet som kommit till butikerna nu. En tacokrydda som är helt fri från tillsatser, e-ämnen och salt. Den innehåller bara ekologiska kryddor. 

Kryddan var faktiskt riktigt god, över förväntan. Jag tillsatte dock lite salt och svartpeppar. 

Poäng:
Fyra av fem möjliga.
🔴🔴🔴🔴⭕️


1 Carro skriven

Oh vad gott. Den har inte jag sett. Det måste jag testa. Blir ju en hel del Tacos här hemma :)

Svar: Här blir det också mycket tacos :)
Testa någon gång, det är kul med nyheter.
Jossans Mat

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: