Vann en tävling!


Jag är med i en hel del grupper på Facebook som rör olika former av matlagning. Det är kul att få tips och idéer från andra människor. En riktigt stor inspirationskälla kan det vara ibland. Jag har en favorit bland alla grupper och den heter Mat & Bak - Recept från hela världen! Den har blivit en favorit just för att det är en stor variation på matlagningen och framförallt eftersom att jag gillar mat från andra länder så kan man få mycket inspiration från andra människors kunskap. För ett tag sedan så anordnades det en tävling i gruppen. Man skulle gissa namnet på ett antal frukter och grönsaker. Det här är min grej tänkte jag direkt när jag såg tävlingen. Efter många års arbete i mataffär så har man lärt sig en massa olika namn på frukter och grönsaker. 
När vinnaren presenterades så visade det sig att det var jag som hade vunnit. Jag blev jätteglad och det var kul att få bevis på att man faktiskt kan en hel del. 
Priset jag vann var en massa olika spännande kryddor. Jag lägger upp tävlingsbilden och facit under den. Testa själva och se hur mycket ni kan. 














Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: