Äntligen en ny uppdatering!

Hej på er alla! Nu var det ett bra tag sedan det kom en uppdatering här på bloggen. Jag skriver i princip bara mina inlägg ifrån min iPhone eller iPad och den senaste tiden så har det inte gått att lägga in bilder om man ska göra inlägg ifrån dessa enheter. Det har gjort att bloggandet har blivit ganska så lidande just för att jag nästan aldrig använder vår dator. Men i och med att det inte har kommit någon lösning ännu så fick jag ta tag i det hela och sätta mig vid datorn och göra ett inlägg.
 
Nu är hösten här, min favorit av alla årstider. Ni som följer mig på instagram (@jossansmat) har sett att jag har plockat in mynta ifrån trädgården och hängt på tork. Nu är den äntligen torkad och klar så jag har lagt ner den i burkar för att få längre hållbarhet.
 
Myntan ska mest användas till te, men även till olika såser.